Lincoln Town Car 1997r.

Rocznik 1997 r.                     

Pojemność 4600 cm3                                       

Moc 225 KM

Przysp. 0-100 km/h0.00 s                 

Tuning pełna iluminacja świetlna wnętrza w kolorystyce - biało-czerwono-niebieskiej - iluminacja zewnatrzna - światła obrysowe diodowe

Silnik4,6 V8 225 KM - predkość zmierzona 190 km/h (maksymalna nie wiadomo jaka)spalanie jak na taki motor super!!! 9-10/100km (tempomat - 78km/h) 12/100km (trasa przy 80 bez tempomatu) 16-18/100km (w mieście i 9 osobami na pokładzie)

Wnętrze:Skóra, kanapa narożna, TV LCD DVD barek telefon....posiada wszystko w wyposażeniu

Zawieszenie pneumatyczne, bardzo wygodne.

Plusy i minusy pojazdu

plusy: -zwraca uwage –wygoda –spalanie –moc -wyposażenie

minusy: -manewrowośc mniejsza niż Stara czy Mana

Lincoln Town Car

Lincoln Town Car – flagowa limuzyna marki Lincoln, stworzona na bazie doskonale znanego z użytkowania przez policję i taksówkarzy w USA Forda Crown Victoria. Był to jeden z ostatnich tzw. „krążowników szos” – dużych, komfortowych limuzyn przygotowanych do jazdy po bezkresnych, amerykańskich „szosach”. Samochód ten cechuje typowo-amerykański silnik V8 4,6 litra o niewielkiej (w porównaniu do napędów stosowanych w europejskich autach tego typu) mocy 239 KM i bardzo miękkie zawieszenie (sprawdzające się na drogach w USA, jednak fatalne dla poruszania się w Europie). Z tego względu sprzedaż koncern Ford ograniczył tylko do USA i Kanady.

Town Car to również najdłuższy seryjnie produkowany sedan w USA - standardowa wersja ma 5,49 m. długości, wersja przedłużona 5,64 m. Jako „wersję przedłużoną” należy traktować produkowaną przez markę Lincoln, lekko wydłużoną limuzynę, ponieważ Town Car jest znany również jako najczęstsza podstawa do wytwarzania ekskluzywnych, długich samochodów zabierających nawet 14 osób.

Mercedes-Benz W220

Mercedes-Benz W220 − samochód osobowy klasy luksusowej produkowany przez niemiecką firmę Mercedes-Benz w latach 1998 - 2005.

W porównaniu do poprzednika zmieniono stylistykę na bardziej opływową. Flagowym modelem był S600, najmocniejszym natomiast wersja S65 AMG, która wytwarzana była wyłącznie na zamówienie, a cena takiego modelu wynosiła 1 080 000 zł. Różnił się on głównie zmienionym silnikiem, udoskonalonym przez AMG. Dodatkowo dochodziła zamiana seryjnych zderzaków i progów na bardziej aerodynamiczne, hamulce ceramiczne o zwiększonej średnicy z przodu oraz z tyłu, zawieszenie, a także inne zestrojenie skrzyni biegów. Również wnętrze uległo nieznacznej modyfikacji, tj. fotele, zegary oraz dodatki z firmy AMG. Mercedes oferował w wyposażeniu dodatkowym zwykłych modeli pakiet AMG i auto przypominało do złudzenia wersję S65.

 W 2002 roku auto przeszło face lifting. Zostały wprowadzone małe zmiany kosmetyczne oraz kilka drobnych poprawek technicznych.